Een kantoorverhuizing is een ingrijpende gebeurtenis

De verhuizing van een onderneming is een ingrijpende gebeurtenis waarbij aan veel zaken tegelijk moet worden gedacht. Voor management en medewerkers betekent het zowel het afscheid van een vertrouwde omgeving als de zeldzame kans om een nieuwe werktruimte optimaal in te richten. Het betekent ook een intensieve periode voor degene die de coördinatie van de verhuizing voor zijn of haar rekening neemt. Dat is doorgaans geen dagelijkse kost voor de betreffende bedrijfsfunctionaris. Toch is het van vitaal belang dat alle activiteiten tijdens de voorbereiding en uitvoering goed op elkaar worden afgestemd.

“De beste manier om de continuiteit van het bedrijfsproces te garanderen”

Passies Verhuizers begrijpt als geen ander welke stappen moeten worden genomen om een bedrijfsverhuizing zonder onnodige problemen te laten verlopen. Voor ons is het de gewoonste zaak van de wereld, waarbij we ons tegelijk terdege realiseren dat dat voor onze opdrachtgever niet het geval is. Daarom staan we vanaf het moment dat de beslissing om te verhuizen is genomen met raad en daad klaar om het verhuistraject in goede banen te leiden. Daarbij kijken we allereerst naar de beste manier om de continuiteit van het bedrijfsproces te garanderen.

Offerte aanvragen voor uw kantoorverhuizing

Heeft u vragen over het laten uitvoeren van uw kantoorverhuizing? Of een offerte aanvragen voor uw kantoorverhuizing? Neem dan contact met ons op via Telefoon: 023-561 59 55. U kunt ook via onderstaand formulier een offerte aanvragen.

Contactgegevens

Bedrijfsnaam*

Naam*

Telefoon*

Email*

Huidig adres

Plaats*

Type pand

Toekomstig adres

Plaats*

Type pand

Verhuisdetails

Gewenste verhuisperiode*

Wilt u een handyman inhuren?
janee

Kunnen wij voor u uw meubilair de-en monteren?
janee

Wilt u gebruik maken van onze in-en uitpak service?
janee

Wilt u afvoer van meubilair opnemen in de offerte?
janee

Extra informatie

Wanneer je dit formulier gebruikt, ga je akkoord met de opslag en verwerking van jouw gegevens door deze website.

Uw kantoorverhuizing onder professionele begeleiding

De experts van Passies kunnen op elk denkbaar gebied van dienst zijn. Bijvoorbeeld bij het vaststellen van het verhuisbudget en bij het vaststellen van een chronologisch draaiboek voor de kantoorverhuizing. Maar ook bij het regelen van eventueel benodigde vergunningen, ICT-aangelegenheden of een intern communicatieplan. Onze jarenlange ervaring staat borg voor een bedrijfsverhuizing waarbij alle puntjes voor de opdrachtgever op elke i worden gezet. Die hoeft zich daardoor alleen bezig te houden met de kernactiviteiten. Passies regelt de rest.

De meest ontzorgende zakelijke verhuisdienstverlener

Wij onderscheiden ons graag als de meest ontzorgende verhuisdienstverlener bij een externe of interne kantoorverhuizing:

  • Onze vergaande service (klantgericht, meer doen dan alleen verhuizen, klantgericht)
  • Gekwalificeerde projectadviseurs
  • Kwaliteit in uitvoering dankzij goed geschoold verhuispersoneel

Erkende Projectverhuizers certificaat voor Passies verhuizers

Passies verhuizers heeft als eerste verhuisbedrijf in Nederland het Erkende Projectverhuizers certificaat nieuwe stijl uitgereikt gekregen. Het keurmerk geeft u als klant het onderscheidend kenmerk in de vergelijking met andere verhuisbedrijven op het gebied van een kantoorverhuizing.

Het biedt u de zekerheid dat u in zee gaat met dé specialist in het verhuizen van kantoren, bedrijven en instellingen. Of het nu gaat om een grote, complexe en risicovolle verhuizing van een kantoor, bedrijf of instelling of om een kleine lokale kantoorverhuizing. Passies behoort tot de ‘Eredivisie van Erkende Projectverhuizers’. Een titel die we overigens niet zelf hebben verzonnen.  Meer informatie over het Keurmerk Erkende Projectverhuizers kunt u hier vinden.